loading...
**ندیـــــــمـ عکس طنز-موزیک-متن خنده دار- معرفی گوشی -ترول! اخر خنده
همدم بازدید : 164 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

 

اگر اهل بازی های کامپیوتری باشید مطمئنا بازی Grand Theft Auto که به اختصار GTA خوانده می شود را شنیده و گرافیک بازی را دیده اید . این بازی ساخته شرکت معروف و قدرتمند Rockstar است .  اگر به سری بازی های GTA علاقه مند هستید باید این مژده را به شما بدهیم که نسخه 3 از این بازی به طور کامل برای گوشی های آندرویدی پورت شده است به طوری که دقیقا همان بازی ، همان گرافیک ، همان  جلوه های صوتی و انیمیشنی را این بار می توانید بر روی گوشی آندرویدی خود داشته باشید !

 

 

 

 

نکته : در صورتی که  گوشی شما یکی از مدل های htc است می توانید از فایل sd انتهای این بازی جهت اجرای بازی استفاده کنید در غیر این صورت می بایست پس از نصب فایل apk خودتان اقدام به دانلود فایل sd کنید چرا که فایل دیتا یا همان sd برای گوشی های مختلف ؛ متفاوت است

دارندگان گوشی های htc پس از نصب فایل Apk انتهای همین پست ، فایل دیتا را دانلود و از حالت فشرده خارج کنند . حال پوشه com.rockstar.gta3 که از استخراج فایل به دست می آید را در مسیر Android/data کپی کنید  و بازی را اجرا و لذت ببرید

 

 

aso

 

همدم بازدید : 30 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

 

پرندگان خمشگین را با دوستان خود بازی کنید… هر جا که هستید! در این بازی رایگان جدید، می توانید از موبایل خود استفاده کنید تا دوستان فیس بوکی خود را به مبارزه برای نبردهای خوکی و یا پرنده ای دعوت نمایید! در تورنمنت های هفته ای با دوستانتان شرکت کنید و ببینید که می توانید مدال های برنز، نقره و یا طلا را کسب نمایید یا نه. هم چنین به جمع آوری جایزه های روزانه بپردازید، به ارسال و دریافت هدایا مشغول شوید و دست آوردهای خود را رخ دیگران بکشید! و اگر شما به بازی کردن Angry Birds Friends در فیس بوک مشغول هستید، فرایندهای تورنمنت شما به طور خودکار به روز رسانی خواهد شد و می توانید هرجا که هستید به ادامه ی بازی خود بپردازید!

 

دانلود بازی مسابقات پرندگان خشمگین Angry Birds Friends v1.0.0 – اندروید

Angry Birds Friends از مجموعه جذاب بازی پرندگان خشمگین است که طرفداران زیادی در دنیا دارد. در این نسخه از بازی می توانید با دوستان خود در فیسبوک رقابت کنید و در مسابقات هفتگی شرکت کنید. این مسابقات هر هفته با سطوح جدید انجام می شود و به نفرات برتر مدال های طلا، نقره و برنز داده می شود. می توانید شانس خود را برای بدست آوردن مدال ها امتحان کنید اما این کار نیازمند آن است که امتیازات بالایی کسب کنید. افزون بر این جایزه هایی نیز بطور روزانه به شما داده می شود و امکان فرستادن و دریافت هدیه وجود دارد.

 

 

دانلود بازی پرندگان خشمگین Angry Birds Friends v1.0.0

 

 

password دانلود بازی Angry Birds Friends v1.0.0   اندروید رمز فایل: www.downloadha.com

download دانلود بازی Angry Birds Friends v1.0.0   اندروید لینک دانلود – 42.67 مگابایت | لینک کمکی

 

***aso*****

 

همدم بازدید : 14 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

 

Galaxy-on-Fire-2

پیش نیاز: اندروید ۳٫۰ و بالاتر

بالاخره انتظار ها به پایان رسید و بازی Galaxy on Fire 2™ HD  منتشر گردید .  اگر به دنبال بازی های گرافیکی برای تبلت یا اسمارت فون اندرویدی خود هستید ، به هیچ عنوان  این بازی  را از دست ندهید .  در این بازی شما باید با استفاده از موشک ها  و فضاپیماهای خود دشمنان را در فضا نابود سازید . بیگانگان قصد تخریب کهکشان راه شیری را دارند . شما نباید این اجازه را به آن ها بدهید . باید ماموریت های متعددی را انجام داده و دشمنان را نابود کنید و این کار با تیراندازی مداوم میسر خواهد شد. به شما کاربران عزیز وبسایت اندرویدیها پیشنهاد می کنیم که حتما این بازی را بر روی تبلت اندرویدی خود نصب نمایید

ویژگی های اصلی:

ترکیب منحصر به فرد ماموریت همراه با داستان

در دسترس بودن بیش از ۵۰ سفینه

موسیقی متن هیجان انگیز

تیراندازی مداوم

دستاورد های متعدد

 

hajm حجم : ۶٫۵۳ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

download دانلود ۹۵۴٫۳۲ مگابایت

محل قرارگیری دیتا : sdcard/Android/obb

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

 qrcode(131)

Galaxy on Fire 2™ HD1

Galaxy on Fire 2™ HD2

Galaxy on Fire 2™ HD69

Galaxy on Fire 2™ HD v2 + data, 3.8 out of 5 based on 6 ratings

aso

همدم بازدید : 19 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)
Fruit Ninuss in Boots

Fruit Ninja: Puss in Boots v1.0.4

 

Fruit Ninjuss in Boots

پیش نیاز: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

بدون شک همه شما کاربران اندروید با نام Fruit Ninja آشنا هستند . در این پست ، قصد معرفی نسخه جدید این بازی را به شما داریم . وظیفه شما در این بازی این است که به گربه چکمه پوش کمک کنید تا لوبیای سحرآمزی خود را پیدا کند . شما باید میوه های پر زرق و برق را به صورت افسانه ای نصف کنید . سفر بسیار خوبی را با این گربه آغاز کنید ! در هنگام راه ، با چالش های متنوعی رو به رو خواهید شد که باید تمام تلاش خود را به کار گرفته و آن ها را پشت سر بگذارید .

ویژگی های اصلی:

بیش از ۷۰ میلیون بازیکن در سرار جهان

نصف کردن میوه های پر زرق و برق

به کار رفتن انیمیشن های زیبا

پیدا کردن لوبیای سحرآمزی

 

تغییرات نسخه اخیر:

بهبود برخی اشکالات جزئی

بهبود مشکل فایل نصبی

 

hajm حجم : ۴۶٫۵۰ مگابایت

download دانلود با لینک مستقیم

 

download دانلود با استفاده از بارکد خوان QR ( اگر نمیدانید QR چیست کلیک کنید )

 qrcode(107)

Fruit NinjPuss in Boots

Fruit Ninjuss in Boots

Fruit Ninuss in Boots

 

همدم بازدید : 16 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

Riptide GP2 v1.0

Riptide GP2

پیش نیاز: اندروید ۲٫۳ و بالاتر

چندی پیش شاهد منتشر شدن نسخه اول معروف ترین بازی جت اسکی اندروید بودیم و اکنون پس از کسب یک موفقیت بزرگ ، Riptide GP2 منتشر گردیده است . این نسخه نسبت به ویرایش اولیه آن تغییرات زیادی داشته است . این تغییرات شامل امکان بازی به صورت آنلاین ، جت اکسی های متعدد و شیک ، بهبود یافتن گرافیک ، وجود حالت های حرفه ای و افزوده شدن مراحل جدید  می باشد . شما باید در ساحل های پر زرق و برق ، با حمله رعد آسا از دوستان خود پیشی گرفته و برنده مسابقه شوید . اگر طرفدار بازی های گرافیکی هستید ، این بازی را از دست ندهید .

در ادامه مطلب....

aso

همدم بازدید : 10 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)

Sher Yadet Nareh! 1.0

 slid2.1

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰ و بالاتر

بازی سراسر شادی و خاطره Sher Yadet Nareh هوش و قدرت حافظه شما را به چالش میکشد. در این بازی که بر گرفته از برنامه محبوب تلویزیونی don’t forget the lyrics است آهنگ ها و ترانه های ماندگار ایرانی در دسته بندی های مختلف به شما نشان داده می شود، پس از انتخاب آهنگ دلخواه آن آهنگ برای شما پخش می گردد، اما درادامه آهنگ در نقطه ای می ایستد و شما بایستی ادامه ترانه را حدس بزنید؛ البته در این راه می توانید از ۲ یاور بهره ببرید؛ یاور اول با نشان دادن ۲ جای خالی به یاری شما می آید و یاور دوم هم ۳ گزینه را برای شما نمایان میکند. در انتها هم می توانید رتبه جهانی خود را ببینید.
به شما توصیه می کنیم که لذت انجام این بازی را در محیط های خانوادگی و جمع دوستان از دست ندهید.

 

aso

 

دانلود در ادامه مطلب....

همدم بازدید : 18 شنبه 05 مرداد 1392 نظرات (0)
اگر دوست دارید یک شاهزاده ایرانی باشید و به مصاف شیاطین بروید و کشور گشایی کنید، حتما این بازی اکشن را از سایت باشگاه خبرنگاران دانلود کنید.
 در سال پیش نسخه ویندوز این بازی Prince of Persia Shadow&Flame به بازار ارائه شد و مورد اقبال افراد بسیاری قرار گرفت، این بار نوبت معرفی نسخه اندروید این بازی اکشن است. این بازی روایت یک شاهزاده، شجاع و غیور است که برای حفظ سرزمین خود دست به جنگ و دفاع از ملت خود می کند. این شاهزاده همراه با ارتش خودسوار کشتیمی شود و به کشور های مختلف مسافرت می کند تا دشمنان سرزمین خود را از بین ببرد و دست به کشور گشایی می زند.

 

 
عکس هایی از نمایه بازی:
 
 
 
 
 
قابل اجرا در اندروید 2.3 و بالاتر
حجم بازی: 41 مگابایت
 
aso

 

درباره ما
Profile Pic
عاغا سلام این وبلاگ متعلق به همتونه ! ما امسال کنکور داشتندیم ! وبلاگ قبلیمونم مث تری بود با اجازتون ! من(یاسر) بهمن(آُسو) پیمان وامیرو... این سه تا نقطه واسه این بود که بقیه عددی نیستن هههههههه خوب دیگه شاد باشین ضمنا این وبلاگ مدیر نداره هممون مدیریم .شوخیدم فعلا چهار تامون میایم بقیه نمیان تهناییم )-:
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 188
  • کل نظرات : 50
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 163
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 203
  • بازدید ماه : 191
  • بازدید سال : 2,339
  • بازدید کلی : 21,837
  • کدهای اختصاصی